I. Ogólne zasady programu lojalnościowego
- Organizatorem programu lojalnościowego jest SKIN-MEDIDERM II Kamila Stachura, Albert Stachura S.C. (NIP: 8513180595), email: biuro@klinikadrstachura.pl
- Program Lojalnościowy/Program – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników, którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także promują Organizatora w sposób określony w Regulaminie. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
- Uczestnik – każda osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
- Konto Uczestnika – indywidualne konto w zakresie Programu dostępne pod adresem https://program.klinikadrstachura.pl/moje-konto/my-points/, na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
- Stan konta – liczba zgromadzonych przez Uczestnika punktów.
- Nagroda – usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród, na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.
- Organizator w ramach prowadzonego przez siebie Programu nagradza Punktami następujące aktywności:
- każde wydane 1 zł w Klinice – 1 pkt
- za dołączenie do Programu – 100 pkt
- z okazji Twoich urodzin – 500 pkt
II. Uczestnictwo
- Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w Programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w Programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną.
- W przypadku zgłoszenia chęci udziału w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu Lojalnościowego.
- Organizator ma prawo nadać swojemu klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.
- Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
- Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
- Uczestnik Programu może sprawdzić swój Stan Konta w siedzibie Organizatora lub na swoim Koncie Uczestnika.
III. Zasady przyznawania punktów
- Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu promocji Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie Konta Uczestnika punktami.
- Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
- Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
- Punkty Programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
- Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na gotówkę, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
IV. Zasady wymiany punktów na nagrody
- Zebrane w Programie punkty Uczestnik może wymieniać na nagrody wymienne na zabiegi:
- 3000 pkt – voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w Klinice
- 5500 pkt – voucher o wartości 200 zł do wykorzystania w Klinice lub kosmeceutyk o wartości do 300 zł
- 12 000 pkt – voucher o wartości 500 zł do wykorzystania w Klinice lub kosmeceutyki o wartości do 600 zł
- 17 000 pkt – voucher o wartości 1000 zł do wykorzystania w Klinice
- 22 000 pkt – voucher o wartości 2000 zł do wykorzystania w Klinice
- Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
- Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
- Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
- Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
V. Terminy realizacji wymiany punktów
- Termin na wykorzystanie zgromadzonych punktów na dzień 01.03.2024 r. upływa z dniem 30.04.2024 r.
Po tym okresie punkty zgromadzone do 01.03.2024 r. przepadają. - Kolejną pulę punktów zbieramy w okresie od 01.03.2024 r. do 01.03.2025 r.
Czas na ich wykorzystanie przypada na okres od 02.03.2024 r. do 30.04.2025 r.
VI. Polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
- Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
- Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.
VI. Postanowienia końcowe
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową na adres organizatora. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
- Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
- Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
- Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
- Niniejszy regulamin i zasady zbierania punktów obowiązują do dnia 01.05.2025 r.